نبری از یادم
حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون ومحفوظ نگه می دارد.
****یا امام زمان ادرکنی ولا تهلکنی****
نبری از یادم
نویسنده هما | تاریخ : جمعه 27 آذر 1394

این شعره هست این زیر 

این شعرو هر بار می خونم یه جوری حس سنگینی می کنم....حس شرم     

هی گفتم بزارم تا بفهمیم توقع خدا از ما چقد پایینه و ما بهش عمل نمی کنیم 

 

 

پس از اَفرینش اَدم خدا گفت به او : نازنینم اَدم!

 

با تو رازی دارم...!

 

 

اندکی پیشتر اَی..

 

 

اَدم اَرام و نجیب ، اَمد پیش...

 

 

زیر چشمی به خدا می نگریست...

 

 

محو لبخند غم آلود خدا ! .. دلش انگار گریست.

 

 

نازنینم اَدم! ( قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید)

 

 

یاد من باش ... که بس تنهایم

 

 

بغض آدم ترکید ، .. گونه هایش لرزید

 

 

به خدا گفت :

 

 

من به اندازه ی ....

 

 

من به اندازه ی گلهای بهشت .....نه ...

 

 

به اندازه عرش ... نه ....نه

 

 

من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من ، .. دوستدارت هستم !

 

 

اَدم ، کوله اش را بر داشت...

 

 

خسته و سخت قدم بر می داشت... !

 

 

راهی ظلمت پر شور زمین ..

 

 

طفلکی بنده غمگین اَدم!..

 

 

در میان لحظه ی جانکاه ، هبوط ...

 

 

زیر لبهای خدا باز شنید ،...

 

 

نازنینم اَدم !... نه به اندازه ی تنهایی من ...

 

 

نه به اندازه ی عرش... نه به اندازه ی گلهای بهشت ...!

 

 

که به اندازه یک دانه گندم ، تو فقط یادم باش ...!

 

 

نازنینم اَدم .... نبری از یادم ..؟!



نظرات شما عزیزان:

آیانا
ساعت20:54---28 آذر 1394
شعر قشنگی بود مرسی که گذاشتی
خواهش و ممنون


اینهیه
ساعت7:58---28 آذر 1394
شعر خیلی قشنگ بود بار اول حفظش کردم علای فود
خواهش می کنم این شعرو بد جور دوس دارم


Tifani Fuji
ساعت13:43---27 آذر 1394

آجی بی نهایت مچکرم که این شعرو گذاشتی
خدایا به یادتم اگه بنده هات بزارن
واقعا خیلی سخته اما بازم..... من خیلی این شعرو دوست دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کدنویسی و گرافیک : شهدای کازرون
Web Template By : 1100Shahid.ir